سوالات متداول در پروتز سینه

بسیاری از خانم ها برای حجیم کردن و برجسته کردن بافت سینه های خود خواستار جراحی پروتز سینه هستند و قبل از انجام این کار در زمان مشاوره سوالات متداولی را مطرح می کنند در این مقاله ما سعی کردیم حتی امکان پاسخ این سوالات را مطرح کنیم.

در جراحی پروتز سینه برش در کدام قسمت ها ایجاد می شود؟

برای جایگذاری پروتز سینه می توان برش لازم را در زیر سینه، دور هاله سینه، زیر بغل و دور ناف ایجاد کرد. در صورتی که لیفت و پروتز سینه بطور همزمان انجام شود برش دور هاله سینه بهترین گزینه است. رایج ترین نوع برشی که برای جایگذاری پروتز سینه مورد استفاده قرار می گیرد برش زیر سینه است زیرا در این برش دسترسی بسیار آسان است و جراح به راحتی می تواند پروتز را در بافت سینه قرار دهد. ایجاد برش در دور ناف بسیار نادر است و در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

انجام این جراحی پروتز سینه عوارضی به همراه می آورد؟

انجام جراحی پروتز سینه عوارضی را در صورتی که جراحی با موفقیت کامل انجام شود به همراه نمی آورد انتخاب جراح در دریافت بهترین نتیجه پس از جراحی بسیار پر اهمیت است. در صورتی که مراقبت های لازم بعد از جراحی پروتز سینه بطور کامل رعایت نشود می تواند عوارض را در بر داشته باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  •     عفونت
  •     پارگی یا نشت پروتز
  •     تشکیل کپسول سفت دور سینه
  •     جابجایی پروتز

جراحی پروتز سینه مانع از شیردهی می شود؟

جراحی پروتز سینه مانع از شیر دهی نمی شود اما توصیه می شود پروتز سینه در زیر دیواره عضلانی قفسه سینه جایگذاری شود تا مشکلی برای شیر دادن به نوزاد در آینده ایجاد نشود.

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )